19:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جزیره کیش

جزییات اجرای پنج پروژه‌ی حفاری در ایران
پایگاه خبری راد: پنج پروژه کلید در دست (EPD) که به‌طور عمده در میدان‌های مشترک خشکی و دریایی ایران اجرا شده است، در مرحله تحویل نهایی قرار دارند.
تشدید بازرسی‌ها در ایام منتهی به سال نو
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش گشت‌های بازرسی از ابتدای ماه جاری خبر داد و گفت که در یکی از بازرسی‌های اخیر این سازمان ۹۰۰۰ سیلندر غیر استاندارد کشف شده است.
استفاده از سرمایه ایرانی‌های خارج از کشور برای پروژه‌های نفتی
پایگاه خبری راد: رییس سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به سرمایه‌ ایرانیان خارج از کشور، گفت: بسیاری از ایرانی‌ها در آمریکا سرمایه کلانی دارند و اگر صنعت نفت به آن‌ها تضامین کافی بدهد، می‌توانند سرمایه خود را برای انجام پروژه‌های نفتی به ایران وارد کنند.
حضور نمایندگان ۱۲کشور جهان در نمایشگاه انرژی کیش
پایگاه خبری راد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو، با حضور نمایندگان ۱۱ کشور اروپایی و آسیایی، در جزیره کیش آغاز به‌کار می‌کند.
بیغوله‌هایی به نام کاخ‌های پهلوی + عکس
پایگاه خبری راد: در جزیره کیش عمارت‌های شاخصی از دوره پهلوی دوم باقی مانده که از بین آن‌ها دو ساختمان، اقامتگاه خاندان محمدرضا، شاه دوم پهلوی بوده که سال‌ها است به حال خود رها شده‌اند و رو به ویرانی‌اند.
اجرای طرح کارت گردشگری در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: ‌معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد ‌گفت: به‌زودی طرح کارت گردشگری مناطق آزاد یا "کاما" با هدف بهبود وضعیت گردشگری و ایجاد انگیزه سفر به مناطق آزاد، اجرایی خواهد شد.
ترویج مالی اسلامی و همچنین بهبود تعاملات بین‌المللی در بورس
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن مالی اسلامی با بیان اینکه ابزارهای مالی اسلامی باید مورد استفاده قرار گیرد، گفت: در پی ترویج مالی اسلامی و همچنین بهبود تعاملات بین‌المللی هستیم.
کیش برای ٨ میلیون گردشگر نقشه کشیده است
پایگاه خبری راد: مراسم روز کیش در حالی افتتاح شد که دبیر شورای عالی مناطق آزاد از هدف‌گذاری برای جذب ٨ میلیون گردشگر تا یک و نیم سال آینده خبرداد.
پشت پرده یک فساد دیگر در دولت احمدی‌نژاد
پایگاه خبری راد: باد آرام می‌وزد، عده‌ای کنار ساحل نشسته‌اند، تعدادی عکس می‌اندازند و کمی دورتر در دریا قایق تندرو به اسکی روی آب وصل است و گردشگری خوشحال را با خود روی آب می‌کشد. رد اسمان کایتی در حال پرواز است. در جزیره همه چیز آرام است. خیابان‌ها در سکوت و پاکیزدگی قرار دارند و حتی عطش خرید مالهای بزرگ هم مثل دهه ۷۰ سیری ناپذیر نیست. اما آیا همه چیز به همین سکوت و زیبایی است؟
کیش برای یک روز ۵۰ درصد تخفیف خورد
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی امکانات گردشگری جزیره در روز کیش خبر داد.
کیش پل ارتباط ایران با جهان می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مسؤولان کشور درخواست کرد ماموریت ایجاد ارتباط و تمرین تبادل با فضای جهانی به کیش واگذار شود.
ادامه فروش گاز طبیعی ایران با وجود تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی گاز در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: سیاست تحریم‌های دولت ترامپ، روسیه و ایران را در زمینه همکاری انرژی به یکدیگر نزدیک کرد.
«جزیره کیش» را الکترونیکی کنیم
پایگاه خبری راد: پژوهشگران بر این باورند که جزیره کیش با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی و ویژگی‌ها و تنوع طبیعی خود، می‌تواند از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری ایران و حتی جهان باشد و اکنون نیازمند گردشگر و گردشگری الکترونیکی برای توسعه این صنعت پردرآمد است.
خداحافظی با بلیت‌های کمتر از ۲۵۰ هزار تومان!
پایگاه خبری راد: چند روز پس از ابلاغ سیاست‌های جدید ارزی به ایرلاین‌های ایرانی وضعیت بازار بلیت‌های داخلی نشان از افزایش کامل در تمام مسیرهای هوایی دارد.
آدرس غلط قاچاق در مناطق آزاد فرافکنی بعضی رسانه‌هاست
پایگاه خبری راد: مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: آدرس غلط قاچاق در مناطق آزاد فرافکنی بعضی رسانه‌هاست که ناآگاهانه حاشیه‌ای امن را برای متخلفین اصلی ایجاد می‌کنند.